HOS afsluitende bijeenkomst en BBQ

Op 7 juni sluiten we dit schooljaar met elkaar op locatie af, gecombineerd met een gezellige BBQ.  Tijdens deze afsluitende bijeenkomst zetten we graag een aantal mooie vernieuwingen van studenten in het zonnetje. Per school krijgt één student de gelegenheid om zijn/haar vernieuwing te presenteren. Met elkaar bepalen we op 7 juni wie dit jaar de HOS innovatieprijs krijgt! De prijswinnaar mag de vernieuwing professioneel op beeld laten vastleggen door Schoolblocks. Deze winnende innovatie krijgt ook een mooi plekje op de HOS website.

Wanneer?

Woensdag 7 juni 2023, 16.00u-20.00u (incl. BBQ)

Waar?

Segbroek College, Goudsbloemlaan