Innomo 17 februari: brein in het onderwijs

De zogenaamde innomo bijeenkomsten vormen een belangrijke impuls voor vernieuwing binnen de HOS. Op 17 februari verzorgt Ria van Dinteren van 16.00u tot 17.30u een online lezing over brein in het onderwijs (in samenwerking met de mbo opleidingsschool Mondriaan), zie http://www.riavandinteren.nl/.

In deze innomo wordt je brein aan het werk gezet en krijg je inzicht in:

• De werking van het brein: hoe leren werkt en wat zijn belangrijke inzichten over de werking van ons brein in relatie tot leren.
  • De vijf principes voor beter leren: veiligheid, voeding, verbinding, emotie en focus/herhaling.
  • De toepassing van de principes op de eigen programma’s.